4 Eylül 2009 Cuma

anneanneye didiyozzz....

dün anneannemize gittik.evden çıkıp arabaya binmemiz egeye yetiyor zaten . cümle aynen şöyle 'men alabaya bimiyom anne' :)) nereye gidiyoruz oğlum diyorum 'anneanneyeeee ' başka kime diyorum 'deydeyeee' bunu türkçe meali teyze:)) orda iyice şımarıyo.teyzemiz dükkana bi muhabbet kuşu gelmiş maviş onu eve getirmiş ege için .kuşu görünce kıyamet kopuyoo çığlıklar kahkahalar o kadar seviniyorki giderken ağlarsa almamız gerekicek biliyorum:)) adı ne olsun diyoruz 'ede' daha ege diyemediği için ede benim oğlum şimdilik.anneanne bende kal gitme diyo yok diyo benle yat hayırlar geliyo annem annen pis onla yatma diyince kıyamaet kopuyoo bağırarak menim annem piş deil :)) ama nasıl bağıra bağıra sonrada kucağıma gelip sarılıyo bana bakıp annem piş değil diyo yatıyo tekrar göğsüme öle güzel bi duyguki bu kelimeler tükeniyo . duyun benim oğlumun annesi piş değil tamammııı :)))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder