7 Eylül 2009 Pazartesi

anne bak havhavv:))


hayvanları kendim de çok severim.bu yüzden egeyede bunu aşılamaya çalışıyorum ,çünkü buyaşta nasıl etkilenirse öle gidiyor.bu mahallemizdeki bir köpek tabiki aşılı ve bakımlıhayvanları sevdiriyorum dediysem her önüne gelenlede olmaması gerektiğini anlatmaya çalışıyorum.onu çok sevdi sarıldı.hiç korkmadı çünkü önce ben sevdim tabiki sahibine sorduk kızarmı tepkisini.çünkü bi havlaması bile egeyi ürkütebilirdi .canım oda sabırla ses çıkarmadı sevmemize gerçekten çok akıllı bir köpek.o gittiğinde gene bir feryat kopardık.gitmicekmiş onla kalcakmış.yakında evede isticek yandıkkk:) fazlamı hayvan sevgisi aaşıladık ne:)) dün ,annemgildeydik geçen yazımda bahsetmişimdir teyzesi kuş yakalamış eve getirmişti.teyze isim koymadı henüz bizde maviş diyoruz oğlumla.ona bi kızıyo mamanı yee:)) galiba mama yeme konusunda fazla ısrarcıyım oda kuşa aynısını yapıyo:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder